Selam kizlar böyle bi paylaşım yapmayı çok beklemistim banada nasip oldu çok şükür gelelim doğum hikayeme.. 38+3 te kontrole gittim alttan muayene olacaktim ilkkez.. nstye girdim sancim falan hiç çıkmadı alttan muayene sırasında doktor 4 cm açıklığım olduğunu söyledi ogun oğlen saat 12 ye yatış verdi sanci hissetmedigim icin dil altı hap verdiler bende boş durmadim odada pilates topuyla spor yaptim zaten 36. Haftadan beri yapiyordum adet sancisindan daha az sanci arada hissediyordum bi baktik 6 cm olmus bile cok az suni sanci verdiler sonra saat 4 bucuk gibi sanci hisssetmeye başladim ama bianda şiddetli ve hizli geldi bende epidural istedim bi açıklığına bakalim dediler veeee açıklığım 10 cm olmuştu saat 17.10 da bebişimi kucağıma aldım. Hiç böyle bir doğumum olur diye düşünmüyordum ama bol bol dua ettim ve hiç hareketsiz kalmadim kendinize güvenin o an çok güçlü oluyosunuz..