Kızlar bugün oksapara başlıyorum doğuma 2 haftam kaldı. İnsülin kullanıyorum normalde aynı insülin gibi mi uygulayacağım ekstra önereceğiniz bir şey var mı insülin iğnemi kendim yapıyorum koldan bunu da koldan eşine yaptırıcam aynı şekilde uygulanacağını söyledi eczacım doğru mudur