Bay00 canım dolap beşik şifonyer al zaten en az beşik boyutuna göre 2 yaşa kadar kullanır taşınma ihtimali için dedim. Bende ama yatak almamıştım beşik şifonyer ve dolap almıştım odasında dolabı şifonyer vardı besık benleydı 1 yıl sonra odasına taşıdık 27 aylık suanda 1 aydan az kaldı yeni bebiş geliyor beşiği odama koydum daha yeni aldım büyük yatak. Bebiş gelmeseydı ama 3 yaşına kadar kullanırdı çünkü 130 cm bizim besıgın uzunluğu.