1prensesannesi__ Mervee__ bende simdi acı aşeriyorum ama kizimda oyle degildi cok tatli istiyodu canim
_btl5860 Mervee__ benim bildigim ye eksiyi cikar ayseyi ye aciyi cikar hakkiyi😂😂😂😀 kizimda hep tatli yiyordum surekli hemde hatta dogumumda trilice getirdi arkadaslar espirisine cunku hamilelik biyunca hep trilice yedim 😀
_btl5860 1prensesannesi__ ya ben kizimda hamileyken esim eve trilice ve dondurma tasimaktan yorulmuştu 😂 bunda acı
1prensesannesi__ _btl5860 ayy ben ulker cikolatali gofret yiyodum hep 🤣 simdi acı turşu yiyorum belkide bu sefer oğluşumuz olur 🥰😁
_btl5860 1prensesannesi__ hayırlısı ile insallah oglumuz olur onceligimiz saglikli olmalari tabiki ama insan birde oglu olsun istiyor😍
1prensesannesi__ _btl5860 öyle tabi en basta saglikli olsun ama dedigin gibi bide oglum olsa cok guzel olur insaAllah bakalım 🥰
damlafb 20+4 haftalığız bu zamana kadar hep acı ve ekşi yemişimdir aşerme değilde normalde de hep hayatım buna yönelikti tatlıyla hiç aram yoktur bebişin de cinsiyeti erkek 🥰