Hanife_ Selim_Alparslan bi kere ölçmeyle güvenilir olmaz cihazla bir hafta ya da 10 gün ölçmek lazım bn öyle yapmıştım
Selim_Alparslan Hanife_ 10 gün takip ederim canım benim ailemde şeker hastalığı yok o yüzden içim rahat ama gebelik şekeri oluşabiliyormuş o yüzden tatlı yememeye çalışıyorum şeker yüklemesini de yapmak istemedim
Hanife_ Selim_Alparslan benim alemde de bir kişi de bile yok canım ne yazıkki bende çıktı sadece tatlı değil düzenli beslen benim kahvaltı alışkanlığım hiç yoktu diyetisyen kahvaltı yapmazsan düşmez dedi mutlaka öğün atlama ara öğünler de yap
Semaa12 pamuk_anne sagol canim benim daha once normal sekerime bakildi normal dendi hep insilun direnci ayri bisey sanirim ben tam bilemiyorum cuma gunu dr gitcem seni endokrine gondercem dedi bakalim