bebegimm34_ Merhaba arkadaşlar , gebeliğinde vajinada sigil cıkma durumu yaşayan oldumu ? Doktorum normal dogum yapamassın dedi. Başınıza böyle bişey geldiyse ne yaptınız
Petrichorers bebegimm34_ siğil olduğunu nasıl anladınız benim hamilelikten önce de sivilce gibi büyük şeyler vardı bazıları geçmiyordu ama batık nedeniyle olduğunu düşünüyordum eğer siğilse nasıl anlarım
Nnoktaa Petrichorers bir kadın doğum uzmanına görünmekte fayda var. Smear testi yaptırdıysanız onda da çıkıyor.
bebegimm34_ Petrichorers kıl kökü batığı ya da sivilce batıgı gibi degil. Benım vajina içerisinde oldugu için ben temizlenirken farkettm et parçaları gibi üzerleri zamanla beyazlıyor ve cogalmaya baslıyor doktorlar anlıyor zaten
bebegimm34_ Nnoktaa ben kendi doktoruma gösterdm fakat suan hamileyim bşey yapamıyoruz dedi . Benım bu aşamada yok etmem gerekiyor ki normal dogum yapabileyim. Ama doktor dogumdan sonra yakabiliriz diyor 😞
Gulayevcioglu Bende de cikti alt tarafimda komple vardi koterle yakti doktor uyusturup sonra tekrar kontrole gittim 3 4 tane kalanlara yapacakti oda kendilinden gecmis hemen bi doktora muayene olun cok canin aciyor iyilesene kadar
bebegimm34_ Gulayevcioglu muayene oldum ama gebe oldugım için bişey yapmıyorlar. Dogumdan sonra diyor . Bende gebeyken nasıl yok edebilirim diye çareler arıyorum
Nnoktaa bebegimm34_ çok geçmiş olsun bu konuda bilgim yok ancak bir başka doktorun görüşünü daha alın. Gebelikte de siğillere müdahale edilebilir diye bir bilgiye rastlamıştım ancak doğruluğundan emin değilim. O yüzden net konuşamıyorum.