13+3 haftalık gebeyim ama ultrasonda 12+4 çıktı. Ve doktor bana bebeğin plesantasının tam yerleşmediğini söyledi. Ağır kaldırmamam ve cinsel ilişkiye girmememi söyledi. Siz böyle bir şeyi duydunuz mu daha önce plesanta tam yerlesmemis tehlikeli mi ne yapsam yerleşir?