Benim de bugün 39+4. 37. Haftadan beri nstde düzenli sancılar çıkıyor ve 2 cm açıklığım vardı. Bugün 3-4 cm olmuş açıklığın, rahim ağzın incelmiş hazırlanmış dedi doktorum. Bebeğin durumu gayet iyi ama istersen suni sancı verelim, iki saate doğurursun dedi, ben de eve gidip bi düşüneyim dedim. Ancak kendi sancım gelmeden gitmeyi düşünmüyorum. Ve bir süre daha sancımın geleceği de yok gibi. Acaba benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı? Kafam çok karıştı. Sancım yokken suyum gelmemişken durup dururken kısacası suni sancı bana gereksiz geldi.