Zeyba Kızlarrr bundan 1 hafta önce beta 36.01 di bugün kan verdim 1523 çıktı ultrason baktı şeker tanesi kadar ☺️🙏🏻 Sizce artış iyimi
Nurasl1 Bende 5700 leedeyken vajinal ultrasonla gördük keseyi bizde 3 haftalık falan annesi daha dedi okadardik şuan 5+6/6+2 falan galiba bu hafta belli olucak kalp atışı ile beraber bakalım ☺️
Zeyba Nurasl1 sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizimkide çok küçük dedi dr 10 gün sonra tekrar gel dedi kan aldı gene benden 5-6 tüp
Zeyba Poncik77 sizde de böyle tahliller alındımı ya sabah 1500 küsür akşam 6 da kan istedi tekrar beta neden düşer kızlar acil??
Poncik77 Zeyba burda okumuştum farklı hastanelerde baktırmayın beta değerleri farklı olabiliyor demişlerdi ama çok fazla fark var lekelenme varmı kimyasal yada dış gebelik gbi yorumlar okumuştum inşallah kötü bir şey değildir
Mervs Zeyba fark fazla niye böle bi fark oluştu 🤔 aslında kesede görmüssünüz kimyasal desek kimyasalda kese görülmüyor
Zeyba Poncik77 evet farklı yerlerde verdim allahım nolursun bişey olmasın CMV denilen şey enfeksiyon muş okudum internette yüksek çıkmış korktum lekelenmede yok 😫😭
sedanur4004 Zeyba arada 200 fark var oda gayet normal 3-4 güne rahat keseyim görürsün kanı hep aynı yerden ver başka yerde verdin için fark gayet normal için rahat olsun
Zeyba sedanur4004 Ayyy Allah razı olsun diğer sonuçlarla korktum canım ya ilki sağlık ocagında verdim mecbur bundan sonra aynı yerdeyimm🙏🏻