mysa26 Kızlar gün aşırı başım ağrıyor. Öncedende başım ağrırdı ama bu kadar sık değil. Ve şu an ağrıdığında canım deli gibi karbonhidrat çekiyor. Bu konuyla ilgili doktora gittiniz mi hamileyken, sıkıntı ne olabilir?
Ankara-58 umrumdadegil benimde şuan agroyo cnm ölçüm yaptım.13 8 ölçüm yaptım 12 7 bir daha ölçüm 11 6 ha gibi doğru bilemedim
umrumdadegil Ankara-58 markası ne aletin böyle olmaması lazım yanlış ölçüm yapıyor cihaz başka cihaz al 13 de yükselmiş eğer gerçekten tansiyonun 13 olduysa tabi
Elhayal Benim de basım çok ağrıyor dün gündüz ağrı grdi ama öle şiddetli değildi 13.8 geldi aksmaa öle şiddetlenki anlatamm alıp kendimi kesesim var tansiyonumu eşim ölçtü 11.6 diyorum gündüz bu kadar ağrı yoktu nie yüksek ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hemde hapını acile gidince birşey yapılmıyor 2 bardak limonlu su içtim sabaha karşı uyumuşum şuan da ağrım var ama öle şiddetli degul yine 11
Elhayal Çarşamba doktor kontrolüm var soylucem benim ilk gebeliğim preeklampsi yaşadım o yüzden bundada olcak korkusu sürekli