K-1997 bende aynı durumdayım ama hep çok düşünmemeye çalıştım iğnemi vurup günlük koşturmama devam ettim. Dışarda gülüp evde ağlıyordum . Ama ilaçlardan sanırım hormon ilacı olduğu için böyle şeyler yapıyomuş dengem bozuldu. Hep olumlu düşün yine canım doğru zamanda gelsinler. Sonuçlarını merak ediyorum yazarız burdan ama ilişkiyi kaçırma gün aşırı devam et yine ve çocuk odaklı yapma akışına bırak. Bana herkes öyle öğüt veriyo 😂