Kızlar merhaba ben regl takibi flo uygulamasından yapıyorum. Reglim 2 gün gecikti. Geçen hafta nerdeyse 1 hafta boyunca hergün şeffaf beyaz akıntım oldu bazen idrarımda koku oldu. dünden beridir de baş ağrısı ve yemekten sonra bulantı yaşıyorum sizce gebelik var mıdır? ne zaman test yapmalıyım