Dilncan
Bende 3 aydır proxyfemin kullanıyorum doktor yumurtanı zayıf görmüştü ve amh değerim kötü çıktı bu vitamini önerdi birkaç ay deneyim sonra tedavi yöntemlerini konuşuruz demişti . Kullanmaya başladığım ay üstelik adet bitimi kullanmıştım hamile kaldım ama kimyasal gebelik geçirdim. Ben bu vitaminin çok faydalı olduğunu düşünüyorum henüz hamile kalmadım , umarım birgün pozitifi de görürüm