MNesemm bu attığınız test yumurlama testidir, gebelik olmasa da o silik çizgi hep çıkar. Çünkü bu test gebelik hormonunu değil yumurtlama hormonunu test ediyor, yumurtlama hormonuda vücutta hep var o yüzden aklınız karışmasın. Çizgilerin ikisi de kop koyu çizgi çıksaydı o zaman gebelik akla gelebilirdi ama şuan böyle bir durum söz konusu değil. Rabbim çok aratmadan en hayırlı zamanda nasip etsin 🤲🏻