Hanımlar merhaba, kızım 2.5 yaşında ve geceleri sabaha kadar benimle uyumak istiyor. Onu uyutup yatağıma gidiyorum 10 dk geçmeden ağlıyor yanında yatmamı istiyor. Gece yarısı kalkıp gidiyorum yine çok geçmeden ağlıyor. Hamileyim ve karnım büyüdüğünde çocuk doğduğunda nasıl olacak hiç bilmiyorum. Lütfen varsa öneriniz yardım eder misiniz?
( son birkaç haftadır bu şekilde, daha önce yalnız uyuyordu)