7 haftadayım midem öldürüyor beni bütün enerjimi modumu aldı sanki biri midemi avucuna aldı sıkıyor gibi çok değişik tuhaf bi his yanma kazınma bulantı önceki gebeliklerimdede böyle olurdu randevuma 2 hafta var daha Prilam yazdırıcam ama beklemeyemiyorummbaşka ne içebilirim metpamid falan içsem olurmu parol içtim kesmedi banamısın demedi prilam iyi geliyordumbsns hemen yazdırıcam bugün eczaneye parayla alim dedim 280 dedi alamadım napsam bi fikir verebilir misiniz mahvediyo beni