Irmakdkm Kızlar sanki adet olmuşum oramdan soğuk giriyo gibi Allah korusun açılma falan böyle mi oluyo yoksa üşüttüm mü sanki adet olmuşumda o his var orda cevap yazın 😦
Prensesimi-beklerken Irmakdkm canım açılma öyle birsey değil zaten hissedemezsin açılmayı.seninki daha çok üsütme enfeksiyon gibi görünüyor doktorunla görüşmende fayda var geçmiş olsun
Nurseyma Rahmin büyüyor canım korkacak birşey yok bu haftalarda oluyormuş idrara çok çıkarsın kasılman olur ağrın olur
Adencanan Merhaba canım bende 19+5 im bugün benimde adet sancısı gibi bi sızı geldi ama çok sürmedi geçti bidaha da olmadı sanırım rahim büyüyor korkulacak birşey olacağını sanmıyorum.
Prensesimi-beklerken Arkadaşlar daha 20 li haftalarda nasıl normal olur kasılma yapmayın.hafif sancı kasık ağrısı gibi ufak şeyler normal karşılanabilir ama kasılma 30 haftanın üzerinde bile düzenliyse kontrol edilmesi gerekir.hamilelikte böyle durumlar ihmale gelmez.erken doğum yapmıs bir anne olarak yazıyorum lütfen vücudunuzu dinleyin ve doktorunuzla paylaşın her değişikliği.hayırlı doğumlar dilerim hepinize