Camlicagizem 25+4 haftalığız bugün kontrolümüz vardı şükür herşey yolunda sizin bebişlerin boy ve kilosu nasıldı bu dönem??
Camlicagizem DilekArminB Sen yolun sonuna ulaşmışsın maşallah😍Son hafta daha çok alıyorlar doktorunda sağlıklı dediyse takılma canım bence
fatimaaaakrc DilekArminB benimde 37+2 bugün ölçüldükilo 2900 Gr boy 48 🤔 boyu bir buçuk hafta geri görünüyor
Camlicagizem Hnd_01 Ayy yolun sonuna yaklaşmışsınız sizde bizde görelim o günleri sağ salim🥰 Bizde 35cm 1044gr olmuşuz🙈
Camlicagizem pnar-81 Maşallah maşallah çoğunuz son haftalardaymışsınız bizde görelim sağ salim inşallah🤗
Lavinia1924 32 haftalikken 44 cm boy 2100 gr kiloydu Şuan 34 haftaligiz çarşamba kontrol var bakalim ozaman ogrenicez yine ne kadar olmuş 🙂
Camlicagizem Elifff1999 Yakınmış kiloları bende bugün öğrendim 35cm 1044gr mış. Uzun boylu olucak dedi kızımda 52 cm doğmuştu oğlum için de bi 53 ü bulur gibi dedi bakalım sağlıklı olsunlarda ☺️
Camlicagizem Elifff1999 Yakınmış kiloları bende bugün öğrendim 35cm 1044gr mış. Uzun boylu olucak dedi kızımda 52 cm doğmuştu oğlum için de bi 53 ü bulur gibi dedi bakalım sağlıklı olsunlarda ☺️
DilekArminB Camlicagizem sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür ama alttan muayene edecekti duruma göre normal mi yoksa sezaryen mi olacak ona karar verecektik 3000 kilo bekliyormuş olmayınca rahatsız etmeyelim şimdi dedi bu arada gittiğim zaman 37+2 ydik
rabiaozcans Camlicagizem valllahi zaman su gibi aktı:) kız olacak, sizinkide bellidir🙏 sağlıcakla kucağımıza alırız insallah
DilekArminB fatimaaaakrc benim doktorum sağlıklı olduğunu söyledi fakat işte beklediği kiloya gelmediği için benim yinede moralim bozuldu 3000 kilo olur diye bekliyordum dedi geçen cuma 37+2 de söyledi bunu çarşamba tekrar gidicem doktora bakalım ne diyecek
Camlicagizem rabiaozcans Erkek olucak nasipse kızdan sonra erkek evladı da tadıcaz bakalım sağlıklı ve hayırlı evlat olmaları tek temennim hepimiz sağ Salim kavuşalım inşallah 🥰