Sevoburo memnunum canım cidden aldığımmen iyi şey dyson. Babaannem yanımda kalıyor bi kaç gündür ağrılarım var diye. Dün süpürürken bilememiş turbo başlığına zarar vermiş. Hemen whatsapp’tan yazdım. Kargoyla evinize yeni başlık gönderiyoruz dediler bugün kargoya vermişler 🙏 hiç diğerlerine bakma dyson ürününün arkasında duruyor. 2500 TL’lik başlığa bir kuruş dahi ödemedim evime gelir pazartesi günü