Birdemetyasemin Tüp bebek değilde yumurta takibi yapıyoruz gonal-f yaptım cumartesi çatlatma iğnesi yaptım bekliyorum. Sen direk tüp bebeğe mi başladın umarım güzel sonuçlar alırız
Aabbccc Birdemetyasemin Amin inşallah yaa hepimiz inşallah güzel sonuçlar alırız yumurtalar ne zaman alincak sizin
Birdemetyasemin Benim tüp bebek değil şuanda yumurtlamam olmadığı için iğneyle büyütüp doğal yolla olmasını deniyoruz şimdilik bu ay olmazsa tüp bebeği denicez sanırım
Birdemetyasemin Birhayalimvr 3. Günü başladım kuzum önce 5 gün ilaç kullandım sonra gonal-f 50 mm iğne yaptım cumartesi günü de çatlatma iğnesi oldu
Birhayalimvr Birdemetyasemin ne ilaci kullandin canim banada verdi suan bende kullaniyom ayni mi acaba
Birdemetyasemin Nur2025 cumartesi iğne yapmamıştım 16,5 demişti ama o gün yapınca büyümüştür diye düşünüyorum akşam da çatlatma iğnesi yaptım canım
Birdemetyasemin Aabbccc yok canım tüp bebek değil yumurta takibi yapıyoruz. Yumurtalar büyümediği için doktor iğneyle takip edelim dedi çok şükür gelişme oldu . İlişkiyle denicez bu ay olmazsa tüp bebek
Birdemetyasemin Aabbccc çok zor süreç inşallah kısa zamanda tutar bebişim kuzum. Aceleci davranma akışına bırak stres yapma herşey gönlünce olsun 🙏🏻