120622Aht 40+4 de gelen minik savaşçıma doğum sırasında su yutuldu denildi nefes alış verişinde zorlandığı için bebeğimi kucağıma bile alamadım yasiyanlar oldumu
Nurr29 Çok geçmiş olsun inşallah sağ Salim çıkar küvezden bebeğin kavuşursunuz. Normal doğum mu olmuştu ?
babyshark__ Çok geçmiş olsun kuzum tez zamanda kavuşursun evladina inşallah benim kardeşim de 40.haftada doğdu kakasını yutmuştu doğar doğmaz midesini yikadilar bir sıkıntı olmadı çok şükür inşallah senin bebiştede olmaz
Minigiim-vebenn52 Hayırlı olsun öncelikle hiç stres yapma üç gün sonra kavuşursun diye düşünüyorum belki de daha az bebekler çabuk topluyor