Beste2 Kızlar hepinize merhaba, bir haftadır su azlığı yüzünden sıkı takipteydim, bugün tekrar kontrole geldim suyum baya azalmış o yüzden doğumu başlatıcaklar, önce normal denicez olmazsa sezeryan, dua edin lütfen , rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin🙏🏻
Beste2 Mrvdmt Hiçbir şey demediler bu hafta suyun az dedi doktorlar ondan önce böyle bir problemimiz yokmtu, doktor belki idrar yaparken suyun da geliyor olabilir demişti sadece
Beste2 Balll Bir haftadır az benim suyum, su kaçağı olabilirmiş, bol bol su için havuç suyuyla armutunda suyu artırdığını söylüyorlardı inşallah düzelir, kaçıncı haftadasınız
Beste2 Bebegimibekliyorummm Bilmiyorum ama siz yine de günde üç litre su içmeye çalışın ben en fazla iki litre filan içebiliyordum