Mom0888 Kızlar adetime 7 kaldı kasıkta batma ve ağrılarım var geçen çok kötü hatta ağrı girdi aniden ilişki üzerinden 10 gün geçti testler başta böyleydi çizgi sonradaan yok oldu başına gelen var mı
Mom0888 ffckizannesi ilk defa başıma geldi bende şaşırdım ilk dakikalar var sonra yok gibiydi bi kaç gün sonra kaset test yapsam çıkar mı
ffckizannesi Mom0888 benm erken gebelilte çıkmadı normal kasette çıktı ilk ama bn çok sık adet oluyorum . Ondan çok erken öğrendim çok silikti sen garanti için kam ver bence
Mom0888 Zeyba yo 10 sn tuttum her zamanki gibi 10 dk sonraki halinde ufak çizgi var ama ilk resimdeki gibi belirgin değil çok yeni olduğundan olabilir mi acaba
Ebruebos Forumda bir arkadaşın da sonradan kaybolmuştu kan vermişti gebelik çıkmamıştı. Ama sizin daha var adete olma durumu var bi kaç güne tekrarlayın bence testi.
Zeyba Mom0888 benimde ögrendiğimde çok çok yeniydi çok silikti kan verdim 36 çıktı değerim 2 gün geçmişti regl
Mom0888 Zeyba bundan daha silik bendeki ikinci çizgi ilk gebeliğimde 4 gün kala öğrenmiştim daha belirgin çıkmıştı
Elzeminval ffckizannesi erken gebelik kasete göre daha kesin değil mi ya.bende 5 gün kala yaptım dün kasette o kadar silik çıktı ki hemen ama akşam erkende yaptım hiç çıkmadı gibi anlamadım.ama benim daha çok var tabi de bilmiyorum