Alahunga Kızlar 3 gündür geçmek bilmeyen oksurugum var yardım edin nasıl geçer bu. Nasıl rezil birşey anlatamam. Dr aramakn istemiyorum ilaç verecek diye
OgretmenEva Alahunga balla toz ya da taze zencefili karıştırıp yiyin günde iki kez çok iyi geliyor. Doktorum da ilaç veremem başla karabiber karıştırıp yememi tavsiye etmişti ama zencefili deneyince buna gerek kalmadı.
Sibellle İnan ben tam 2 aydır öksürüyorum ve geçmiyor. Doktorlar zaten ilaç vermiyorlar hava verdi bi doktor ama hiç rahatlatmadı beni. Artık 38 haftalık oldum sezeryan olursam dikişleri etkilermi diye korkuyorum bende. Doktoruma sordum oda güldü bu ayda hamile olupta öksürmeyen hastam yok merak etme dedi:/ bakalım inşallah geçer
Chanelmom Sibellle kronik faranjitim çok öksürüğüm vardı, korkuyordum bebeğime birşey olacak diye. Dr bana bebeğine bişey olmaz o korunaklı dedi. Öksürmek zarar vermiyor. Ama ayva yediğimde azalmıştı.
Alahunga Sibellle drlara Gore hep iyiyiz insan çok korkuyor birşey olacak diye Zeytinyağ içiyorum yatarken bir yemek kaşığı bol bol ılık su bana mısın demiyor içim.aciyor artik😖
Sibellle Yok öyle düşünme bebek etkilenmezmiş. Yapacak bişey yok doğal yollarla atlatmaya çalışıcaz artık inşallah :/