Nesfur41 gulciiinmomm Karar tabiki sizin ama bence poyraz başlı başına zaten çok güzel bir isim yan yana iki isimde çok uymamış gibi geldi bana söylerken
cokbilmismom gulciiinmomm iki isimle de uymamış ya 🙈 duha ve adın ismini ben kıza yakıştırıyorum daha çok tabi ki tercih sizin unisex isimler ikiside. Ama poyraz başlı başına çok güze zaten yanına hiç işime gerek yok