zeymom_ Merhaba hanımlar 19+4 günlük gebeyim bugün karnımın sağ tarafı acıyor sanki içerden birşey batıyor gibi sizde de böyle bi durum oldu mu
Minigiim-vebenn52 Dayanılmicak bir ağrın mı var yoksa sadece batma mı var rahim büyüdüğü için ağrı olması normal ama çok şiddetliyse doktora görünün dinlenince geçmesi lazım
zeymom_ Minigiim-vebenn52 çok şiddetli değil bi tek sağ tarafımda göbek deliğimin sağına doğru böyle batıyo ayağa kalkınca falan
Minigiim-vebenn52 zeymom_ rahim genişlediği için olabilir sol tarafa uzanın dinlenin ama geçmezse mutlaka doktora görünün doktor dinlenince geçiyorsa sorun yok demişti