1fatma_nurr Kızlar 8 +5 olduk son 1 haftadır bulantılarım yoğunlaştı ilaç kulaniyorum kusma yok bulantı var mahvediyor beni bu durumu yaşayıp önlem ala bilen varmı
esmerrmm 1fatma_nurr 12+4 teyim halen cok kotu bulaniyor kusmada var 2 tane prilam içmeme ragmen , bebek birazdaha buyuyunce rahatlicaksin diyorlar bakalim 🥹
1998_irem 1fatma_nurr ya benimde 8. Haftada yoğunlaştı doktorum dedi ki zaten 8. Hafta 9. Hafta en yüksek bulantıları rahatsızlıkları yaşadığın haftalar olur 12. 13. Haftalarda rahatlamaya başlarsın dedi. Ben bulantı için prilam tek başına fayda etmediği için onzyd kullanıyorum bugünde zofere başladım ama aynı ilaçlar zaten doktoruna sor ilacını değiştirsin
Wera 1fatma_nurr bu haftalar malesef bu şekilde geçiyor ilaç fayda ederse şanslısın yoksa mecbur çekiyorsun 6.haftada başladı benim hastanelik olmuştum iki günde bir serum yiyordum 16da falan azaldı derken yok oldu kurtuldum 6kilo verdim bu süreçte kendini çok kötü hissedersen acilde serum takıyorlar ve bazı testler var ordan durumum ciddiyeti çıkıyor gerekli görürse yatış bile verebilir
Fatmanur1616 Sabah kalktığım gibi bulantım oluyordu onu sabah kestim kestim kesemedim bütün gün bulanıyordu ben genelde kalkar kalkmaz tuzlu kraker ve galeta yiyordum midemi yatıştırıyordu sonra kahvaltı yapıyordum deneyin inşAllah işinize yarar☺️
sevgul43_ Ben 4.aydayim halen bulanıyor. Yemeklerden tiksiniyorum bazı günler. Prilamsız yapamıyorum bol su içmek tek çözümü zorluyorum kendimi su içiyorum mecbur