gamze_gbdk bende 2 gün diye okudum 😂 kahverengi akıntı bende de oldu kist patlayınca olabiliyomuş korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum gebelik içim yerleşme kanaması daha pembe yada kırmızı gibi oluyo diye biliyorum ama yine de doktoruna bir danışırsın smear testi falan verebilirsin yada aklında kalmasın bir gebelik testi yapabilirsin. Benim pcos olduğu için kistler patlayınca oluyordu.