Kadis07 Kızlar bugün hastaneye gittim 13+2 net olarak 2 hafta sonra cinsiyet öğreneceğiz sizin tahminleriniz nedir acaba https://mutluresim.com/image/nWl6Bd
Papatyaa38 Kadis07 Benimkine tahminde bulunurmusunuz kızlar kese şekline göre anlayan varmı aranızda 6 haftaligiz