Merhaba kızlar 30 haftalık olduk ikinci gebeligim ilk gebelikte hiç böyle bisey yaşamadığım için bilmiyorum neden olduğunu ama alt tarafa alt karnıma çok fazla baskı var en son kontrolde doktora sormuştum normal makat geliş o yüzden baskı yapıyor demişti ama bu aralar çok fazla olmaya başladı hatta bugün dışarı çıktım biraz yürüyemez haldeyim resmen hem vajinada batma hissi hemde alt karnıma ağrıdan adım atamıyorum başına gelen varmi sizce neden olur