Yonca_26 Mihranur ben de aslinda gectigimiz jafta biraz ev islerine el attim disari ciktim cok belim agirdi bi kac gün sonra da kanama basladi zaten yoruldum sanirim
Esragok-k1 Yonca_26 Gerçekten stresli oluyor insan hep tetikte bekliyorsun çaresizce yatıyoruz yatmak daha sıkıcı her yerimiz ağrıyor iyi olsunlarda gerisi önemli değil
Kahverengi Yonca_26 bence hemen başka doktora gidin ilaç başlanması lazım bu ikinci gebeliğim ilki kanam vardı ilaç ve iğne kullandım bunda sadece kahverengi akıntım oldu onda bile doktor riske atmamak için ilaç verdi imkanınız varsa zaman kaybetmeden gidin derim
Yonca_26 Kahverengi doktor haftaya kontrole kadar evden disari cikma aya sakin kalkma dedi öglen telefonda 4ncü kattan inip hastaneye gitmeye de korkar oldum simdi
Yonca_26 Mihranur Esragok-k1 kesinlikle bebisler iyi olsunda gerisi hic önemli degil tüm korkumuz onlara birsey olmasin diye
Elosdef Benim de o zamanlar kanamam olmuştu progestan kullandım kesenin etrafında kanama alanı olmuştu yattım hep dinlendim iş yapmadım hiç geçti çok şükür Progestanı da çok düzenli kullanmadım dinlenmek en iyi gelen şey sanırım içinizi ferah tutun
Elosdef Yonca_26 ahh yeni gördüm umarım devam etmiyordur geçmiştir kanamalarınız🙏🏻 Devamlı kanamam olmadı benim bir hafta arayla birer gün olmuştu sonrasında yatınca bir daha olmadı hiç
Altin23 Yonca_26 bence bir şehir Hastanesi’ne falan git canım acile. Ben de 11 haftada ağrısız kahverengi hafif kanamayla bebeğimi kaybettim. Kalbi durmuş vücut atıyormuş. Hiç ağrım yoktu. Sen de git için rahat etsin en azından
Yonca_26 Altin23 canim benim 12+4te olmustu hem kendi doktoruma hem hastaneye gittm gecen hafta cok sükür hersey yolunda bebisle ilgili bi kanama degil kendiliginden gecmesini beklicez dedi her ikiside😌hersey yolunda cok sükür yarin da bebisi görmeye gitcez 🥰