Selam kızlar hastaneye girdim 34 haftada 1.640 grm çıktı bebeğim 😔😢😢😢ve hastaneye alındım suyumda azalma varmış ve bebek esinde ( plasentada) erken yaşlanma varmış
Erken yaşlanma olduğu icin platsenta bebeği iyi besleyemiyormus
1 hafta oldu hala hastanedeyim sağlık durumu iyi herşey yolunda ama kontrol amaçlı Doğuma kadar kalacakmışım
Gunde 2 defa nts 1 defa da ultrasonda bakılıyor
Suan 35+5 olduk
Benle ayni sorunu yaşayan var mi