Ankara-58 Herkes kolayına kaçtığı için manuel kullanmak yerine elektronik kullanıyor da ondan. Hadi evde insanlar elektronik ile ölçüyor, hastaneler de ona dönmüş ,sanki okullarda bize hocalar bas bas bağırıp elektronik kullandığınızı gormicem asla! Dememiş gibi…
Ben evde de kendime ,eşime ,aileme herkesi manuel ile sol koldan olcuyorum. Hiçbir tutarsızlığı olmadı.