S17 İki gündür gribim çok haşırıyorum ve hapşırıkken de hapşuuu diye baya şiddetli hapşırıyorum öyle kibar hapşıramıyorum malesef. 26 haftalığız bebek etkilenir mi ya da hisseder mi onun açısından bir durum olmaz değil mi
cokbilmismom S17 ayy bende sizin gibi hapşırıyorum valla yer gök inliyor hemde bazen iki üç kez üst üste 😂 bebek içerde takla atıyordur kesin diyorum 🙈 tutamıyorum ben hiç kendimi kasmak daha zararlı boşver
biranneikievlat S17 Ses önemli değil diye düşünüyorum ama lütfen kendinizi ve bacaklarınızı sıkmayın sırf bu sebepten dolayı bir süredir kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum hapşırırken kütlettim istemeden. 🤷🏽♀️
Sumeyyealts Yok sorun olmaz çok şiddetli öksürdüğüm zaman oldu o zaman bişey olmadıysa hapşırdığın için hiç olmaz merak etme 😂