Merryy22 Kızlar ben cuma günü gittiğimde doktora bebek ultrasonda 13+1 çıktı, şuan son regle göre yarın 13 haftalık olucam. Perşembe günü özele randevu aldım ultrasona göre 14 hafta olucak cinsiyeti öğrenir miyimm🥰
pitircikannesi Merryy22 öğrenirsiniz. Benim ilk gebeliğimde 12+5te tahmin etti büyük ihtimalle kız ama yine de kesin demiyorum dedi 13+5te kesin kız hazırlık yapabilirsiniz dedi
pitircikannesi Merryy22 benim de 1 hafta oldu gebeliğimi öğreneli☺️ Şuan 5+2 günlük hamileyim cinsiyetini çok merak ediyorum şu haftalar hemen geçsin
Kadis07 Kızlar bugün randavum vardı özel hastanede 13+2 2 hafta sonra net bir şekilde öğreneceğiz cinsiyeti
Esrasl_35 Merryy22 25. Haftada öğrendim kızımı ☺️ 5-6 farklı doktora gitmiştim halbuki benziyo gibi demişlerdi hep net söylememişti hiçbiri. 25. Haftada kız olduğunu söylediler hâlâ şüphe etmiyor değilim 😅 14 de belli olur normalde. Benimki gibi nazlı çıkmazsa
Bircanm Merryy22 ilk hamileligimde 12. haftada %80 kız demişti doktor bi sonraki kontrolde %100 kızım oldu şimdiki hamileligimde 24 te anca gösterdi erkek dedi %100 olarak 😂 bu seneki bebisler genelde nazlı gostermiyo inşallah bir an önce öğrenirsiniz ❤️
Leyladua Kızımda tüm doktorlar 12. Haftada net kız olduğunu söylediler, ama şimdi ki hamileliğimde özel devlet doktorlar gezdim 13-14haftalarda hiç biri söylemiyor cok küçük belli değil diyorlar.bence 14-15-16 haftaları bekleyin🥰