Aybarssmom_ Kızlar çatı muayenesi 37.haftada mı oluyordu? Bir de bu çatı muayenesi doğumu tetikliyor mu, muayene kaç dakika sürüyor ve zor mu yardımcı olur musunuz😬
Yazmelegi_ Aybarssmom_ bazen 37 de yapıyorlar ama genelde 38 den sonra en fazla 10 15 saniye kendini kasma canin yanmaz o zaman arkadaşım çatı muayenesinden 3 gün sonra doğum yapti
Nurycr Aybarssmom_ İlkinde doğuma kadar hiç çatı muayenesi olmadı. İkincide de 39+2 de kontrole gitmiştim. Doktor bir bakalım 39 u geçmişsin dedi. Zaten direkt doğuma aldılar onda da 7 cm açılma varmış meğer. Şimdi 3. ye hamileyim Perşembe günü 38+5 de gitmiştim bakılmadı.
Aybarssmom_ Yazmelegi_ çok vajinal muayene oldum çokta kasacağımı düşünmüyorum ama inşallah düşündüğüm gibi olur, doğumu tetiklemesi biraz ürktü beni herkeste olmuyordur herhalde
Aybarssmom_ Ankara-58 neden ilk gebeliklerde etmiyorlar, benim de ilk ama doktorum yanlış hatırlamıyorsam 37.haftada yaparız dedi ama emin değilim 37 miydi 38 miydi unuttum
Nurycr Ankara-58 Yok hiç hissetmedim hatta sancım yok doguramayacağım galiba diyordum. Ama şaşırdım böyle olunca. Şimdi de 39+2 deyim bunda hafifte olsa sancılarım ağrılarım oluyor ama öyle aman aman değil. Bakalım bu sefer nasıl olacak.
fatmim Aybarssmom_ Ben çatı muayenesi oldum 37. haftada. Korkulacak bir şey değil çok kısa sürüyor zaten. Doğumumu da tetiklemedi 😊
Nurycr Aybarssmom_ İnşaallah hayırla sağlıkla kolayca dogurursunuz. Ben çok hareketli bir hamilelik geçirdim ondan mı bilmiyorum 🤷 Şimdi iki kat daha hareketliyim bakalım ne olcak 😅
Aybarssmom_ Nurycr ay inşallah ama ben hep yattım ya kesin elendim diğer yarışmacılara başarılar 😁😁😁😁
Ankara-58 Nurycr benim hic hareket yok cnm evin içinde temizlik yemek hareket hariç küçük bebeğim var bide havalar soğuk hiç yürüyüş felam yapamadim
Nurycr Ankara-58 Evet ama sancım olmadığı için mecbur suni verdiler. İlkini kendi sancimla doğurmuştum.
Nurycr Aybarssmom_ O belli olmaz ya birazda yapı ile alakalı. Annem bende 9 ay boyunca yatmış iki kaybı olduğu için. Ama çabuk dogurmus 🤭
Nurycr Ankara-58 Küçük bebekle uğraşmakta kolay değil ki. Benimde öyleydi büyük oğlum 13 aylıkken hamile kaldım. Sürekli peşinde koşturmak bile baya hareket ☺️
Aybarssmom_ Yazmelegi_ ay hayırlısı diyeyim o zaman hem heyecanlıyım hem tedirgin hem de kurtulayım diyorum 🤦🏻♀️