yesilkurbaga Merhaba, geçen hafta kontrolümde bebeğimde ense kalınlığı görüldü bugün ise boynunda kist gördük doktorum çapaya gönderiyor beni. Amniyosentez olmam gerekiyormuş. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu