Gayet normal bir tansiyon diye biliyorum benimde bu seviyelerde. Ama bünye ile alakalı tamamen bu tansiyon işi her gün böyle çıkıyorsa sorun yok ama sürekli çok yüksek veya çok düşük çıkması sorun 12/8 ideal tansiyon aralığı olarak kabul ediliyordu sanırım. Benim eşimin mesela normali 15/11 falan.