Kızlar 36+0 ız bugün son izlemime gittim sağlık ocağına .orda uzan kalp atışı dinlicez dedi ebe kalkarken de sedye dardı dümdüz kalktım ama kalkarken çok zorlandım heralde orda bişey mi oldu anlamadım,eve geldikten bir süre sonra sağ omuz ve sağ yan-arka kulunçun alt kısmında ağrı olmaya başladı .böyle batma gibi de ,hareket ettikçe artıyor …ne iyi gelir? Ne yapabilirim ? Geçsin biran evvel doğuma da az kaldı moralmen çöktüm? Fikir verir misiniz?