Tekrardan merhaba geçen hafta muayenede embriyo gözüktü ama kalp atışı yoktu bu hafta gittiğimde yine gözükmedi kalp atışımız bu haftalar gözükmesi gerektiğini söyledi doktor adet tarihime göre 8. Hafta ultrason görüntüsüne göre yedi haftaya uyumlu ölçümler dedi haftaya tekrar çağırdı sizlerde böyle bir durumla karşılaştınızmı umudumu yitirmek üzereyim