tugce-97 Doktorum Folikasiti bıraktırdı şimdi bunu içiyorum ama kokusu leş zaten hap içemeyen birisiyim kocaman bir şey üstelik. İçebilen veyahut içen var mı?
Anneadayiii__ tugce-97 24 haftanın içindeyim 3 aydır kullanıyorum,bebeğin zihinsel gelişimi için alınması gereken bir vitamin
tugce-97 Mia0121 ya ben kokulara aşırı sardım bu aralar hersey iğrenç kokuyor bana 2.ayima girecem 2 gün sonra aydan ötürü mü bilemedim
Mia0121 tugce-97 normaldir canım ilk dönemler koku hassasiyeti daha fazla zaten ondandır🤭 geçiyorda zamanla az sanır etmek lazım