Bebeğim 10 gündür yoğum bakımda ufak bı el kasmasi olmuş dün o yüzden emara falan sokucaz demişti cuma günü bugün bilgi almaya gittik emar yarın cekilicekmis ama ne olur ne olmaz nöbet olabilir diye bebeğimin belinden sıvı almışlar hemde bize danışmadan bu mümkünmü yani belden sıvı alınması hiç iyi bişey değil diye biliyorum yanlışmi düşünüyorum acaba hiç bebeğinin belinden sıvı alınan bı sıkıntı yaşayan varmı kafam çok karıştı 🥺😪