hulya2110 Kızlar perşembe günü nasipse sezeryan olucam sakarya medar’da. Organizasyoncu tutmak istiyorum fakat sadece hastanenin organizasyonu varmış sadece ona yaptırıyorlarmış bu doğru mu konuda beni aydınlatın
hsrtt_ hulya2110 ben gölcük medara gidiyorum orada doğum yapacağım kendilerinin anlaştıkları var onun standart ve vip paketleri oluyor fiyata dahil olan genelde standart olan siz daha süslü isterseniz ona göre bilgi alabilirsiniz.
HilalOturak hulya2110 bende medar takipliyim. Doğum ücretini sormak nasip olmadı. Ne kadar dediler size acaba
hulya2110 Kendimiz balon vs götürebiliyormuşuz tül gibi süslemeler öyle bir şey düşünüyorum extra süslemeye para vermek istemedim
sinemkarakuzu Sude5461 doğrudur kesinlikle em son duyduğum öyleydi zaten 2 ayda 1000 lira zam geliyor