Zeynep15 Kızlar ne durumdasınız. Keseyi gördünüz mü yada kalp atışını dinlediniz mi? Bulamtı kusma bel kasık ağrısı varmı
annebalim Zeynep15 4+2 de gitmiştim kese oluşmaya başlamış gebelik var demişti doktor kuzum 20sinde gitçem tekrar 6+4 oluyor o zaman inşallah kalp atışı da duyarız bel ağrısı kasık ağrısı oluyor mide bulantım rahatsız etmeyecek kadar az bakalım şuan 5+3üz
_almirasmom Zeynep15 sat 2 kasım kese ve yolk salk gorduk ama bebek olusmamış persembe 6+0 olucam ve bı doktora randevu aldım gıdecegım
Busraoz Zeynep15 Sat 3 kasım. Keseyi gördüm pazartesi günü. Haftaya çarşamba gidicem kalp atışını duymak için bakalım🌸
Kubra_salar Zeynep15 keseyi 5 Aralık’ta gördüm kalp atışı için Perşembe günü gideceğim inşallah duyarız koku hasasiyeti halsizlik bel ağrısı ve arada mide bulantısı var çok az ☺️ Senin nasıl gidiyor canım
1prensesannesi__ Zeynep15 aşkoooo daha gitmedim daha dogrusu gidemedim bu gun gidicektim5+1 olduk 🥰 sen kese gördün mü
Kevserblt Zeynep15 canım bende daha gitmedim doktora geçen hafta kan verdim 440 çıktı bu hafta gene kan vercem önümüzdeki hafta giderim 5+4 görünüyor 🙂
Zeynep15 Kubra_salar bende perşembe günü gideceğim inşallah kalp atışını duyarız 🙈🦅 6+1 olacak inşallah
Kubra_salar Zeynep15 inşallah canım bende şuan 5+5 Perşembe 6+2 olacağız inşallah bende duyarım kalp atışını
Kevserblt Kızlar var ya bizim tam taşınmamiza denk geldi evi taşıdık koca koca kutuları kaldırdım halıları kaldırdım iki haftadır yerleşme temizlik misafir o kadar yoğun geçti ki bebek düşmezse valla bi daha hiç düşmez 🤭
Elifsu25 Bende dün gittim keseyi gördü bebek de nokta kadar görünüyordu kalp atışı başlamış dedi 😊ama duymadık sadece doktor uygulamaya göre 6 gün ileri söyledi yani şu an 6 haftalık tam🤷🏼♀️
Zeynep15 Elifsu25 şuan erken olduğu için haftayı öyle söylemiştir canım ilerleyen zamanlarda uygulamayla aynı olır çünkü sat baz alıyolar
1prensesannesi__ Zeynep15 duyarsin cicegim insAllah bende bi kararsiz gibiyim zaten 6. Haftanin icindeyim 5+2 bi hafta daha bekleyip kalp atisi ile duyarim diye dusunuyorum bi yanimda acele ediyo 🤭 kendimi zor tutuyorum