Kızlar bugün doktora gittim beta ma baktırmak için. Önce keseye bakmak istedi ama kese gözükmedi :( ama daha adet olmama da 2 gün var aslında yani gecikme yaşamadım. Beta 1500’ün altındayken kese gözükmeyebilir önce beta sonucunun çıkmasını bekleyeceğiz dedi. Acele davrandım galiba doktora giderek. İnşallah bir soeun yoktur ve güzel haberi alırım merakla beta sonucumu bekliyorum şimdi 🙏🏻 bu arada sabah yaptığım testin sonucunu çift çizgi görünce gittim doktora