BenSem Btl234 ilk gebeliğimde yaşadım ben 33. Haftada doğum yaptım . Bu gebelikte 31. Haftadayım suan sorun varsa yardımcı olurum canım teşhis mi koydular kaçıncı haftasın
Elifttk Btl234 ılk hamılelelıgımde kontrole gıtmıstım 35 haftada tansıyonum 19/17 ve proteın kaçağı olmuştu sezeryanla doğum yaptım mecburen. Suan ıkızlere hamıleyım ve 11 haftada coraspırın kullanıyorum tuzlu yasak ve tansiyon kontrolü yapıyorum perınatolojı takıplıyım
2cocukluu-annee Btl234 benim ablam yasadi gebelik zehirlenmesini 36. Haftadaydi hastalanmisti atesi falan cikiyodu durmadan, ben de burda okuduklarimdan bildigim kadariyla ablama “sen suan gebelik zehirlenmesi yasiyo olabilirsin hemen hastaneye git abla” dedim o da gitti gercekten gebelik zehirlenmesiymis ciger gelistirici falan vurdular sabah da acil sezeryana aldilar.yegenim cok sukur kuveze falan girmedi
EsraNefes Btl234 ben ilk gebeliği de yaşadım maalesef çok kötü bir durum sat 28 maalesef tansiyonumu dğşüremedikleir için bebeği almak zorunda kaldılar ama şükür bebeğim yaşıyor 4.5 yaşında kzıım Allah kolaylık versin
meridr merhaba, ilk bebegimde de şuan ikinci hamileligim bunda da malesef preeklamsi, gebelik zehirlenmesi ile devam ediyorum. sorunuz varsa yardımcı olabilirim
Btl234 meridr bebek ve benim açımdan nasıl sıkıntılar oluşturuyor çocuğa bı zararı varmı alınması gerekiyor mu çocuğun Şimdiden teşekkürler
meridr MrsMommyy1 ilk gebeligimde 32.haftada öğrendik. 39a kadar zorla geldim. 2.gebeligimde 28de öğrendik. şuan 35teyim. sıkı takiple gidiyoruz nereye kadar gidersek
meridr Yenianneperci35 32 haftaydim ilk bebegimde. benim rutin muayenede tansiyonlarim yüksek çıkmaya başlamıştı şüphelenince 24 saatlik idrar istedi doktorum, sonucunda protein kaçağı çıktı değeri çok yüksekti direk yatış yaptık ciğer geliştirici magnezyum takviyeleri vs derken nerdeyse doğum olacak dedik sonra alfamet başlayınca tansiyonlarim düşmeye başladı. günde 4 kez alfamet alıyordum tansiyonlarim 13 14 gidiyordu bu esnada sürekli iki gune bi takipteydim hep doktrodaydim. en son 39da yine ani Bi yükseliş oldu tansiyonda 17 18 gorduk o gün sezaryen oldum.
Btl234 BenSem teşhis için son bı test yaptılar bugün sonuçlanacak inslalah hayırlı sonuçlar olur bende denilen bir çok şeyi duyunca kokrmaya basladim tahlillerin de protein oranım olması gerekenden aşırı yüksek çıktı emin olmak için tekrar bı test yapti
Btl234 BenSem takipe aldiklar şuan bekletiyorlsr olası aksilik olursa Allah korusun tabiki bebegimi alicaklar hemen
Yenianneperci35 meridr çok geçmiş olsun🙏🏻 Maşallah bebeğinize de kavuşmuşsunuz🌸 sadece tansiyondan mı anlaşıldı
Burcuturkar meridr doktorum benden de istedi 24 saatlik idrar yarın gidicem bende hastahaneye mi yatırıyorlar yoksa evde mi yapıyoruz idrarı
Krtcm meridr bende alfamet kullanıyorum sadece heyecandan hastanede çıkıyo evde çok normal ilaçla 30. Haftaya girdim bende hayırlısıyla 38i bekler inşallah benim protein kaçağı falan yok şükür inşallah da olmaz
meridr Burcuturkar sabah ilk idrardan sonraki tüm idrarlari hiç kaçırmadan biriktirip (ertesi sabaha kadar) götürüyoruz hastaneye, kap veren hastaneler var mı bilmiyorum ama bize 5 kiloluk şu şişesine evde biriktirin dediler. çok afedersiniz evde eski Bi tasa yapıp şişede biriktiriyordum. hemen sonuç çıkıyor öğleye zaten.
meridr Btl234 hafif orta ve şiddetli preeklamsi olarak ayrılıyor gebelik zehirlenmesi kardeşim. benim mesela tansiyonlarim ilaçlarla 13 14te kaldı o şekilde bir kaç hafta ileri gidebildik. ama tansiyon 14 üstü devam ederse direk doğum gerekiyor. tansiyon çok ciddi bir sorun gebelikte. anneye de bebeğe de. gebeliğin doğumla sonuçlanması lazım hemen. dediğim gibi 17 18leri görenler var onlar direk kaç hafta olursa olsun bebek alınmış. ben 32de öğrendim 39a kadar gidebildim 13 lerle. 39 haftada aniden 17 olduk sonra düşmedi direk aldık şükür ki o zaman zaten baya vakit dolmuştu.
BenSem Btl234 24 saatlık idrarda protein testı ile teshıs konuldu bana tabi ayrıca aşırı ödem ve tansiyon yuksektı kaç haftalıksın suan canım
BenSem Asli5234 aslında gebelık başından beri tansıyonum vardı ama ilaçla idare ediyordum. 32 haftada aşırı ödem oldu bende daha sonra tansiyonum 15 16 kata gelmeye başladı idrar testi de pozitif çıktı doktor o zaman ciğer geliştirici iğne yaptı daha sonra zaten 2 gün içinde tansiyonum 19 oldu acil yatışla doğuma aldılar
Asli5234 Ben de 31. Haftamdayım tansiyonum 14 leri görmeyi başladı doktorum ilaç başlayacağız dedi. Size ilaç başlamadılar mı
Krtcm Asli5234 aslında daha öncede başlayanilirmiş benim 12.haftadan 23.haftaya kadar sadece hastanede yükseliyordu dr iki gün yatırdı ilaç başlattı.30. Haftaya geldim geçen hastanede kontrol sırasında yine 15/10 oldu sonra 12/7 oldu drum paniklemiyor çünkü sadece hastanede yükseliyor ama çok önemli tabi Rabbim hepimize zamanında sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah