Melikemetin 31 haftalığım doktor 1 ay sonra çağırdı bazı arkadaşlarım 2 haftada gidiyormuş bu eksi bi durum mu siz 31 haftalıkken doktor kontrolüne ne zamanda bir gittiniz
Nfm Melikemetin risk görürse çagırıyorlar. Görmezse normal bu aralıkta çagırması. Ama siz kendinizde bi sıkıntı görürseniz beklemeden gidin tabiki
Mekklc Melikemetin Benim doktorum da bir dahaki kontrolden sonra iki haftada bir sonra da haftada bir olcak şekilde devam edicez dedi tabi doktordan doktora fark ediyor tabi
Bukre_ Melikemetin 35.haftaya kadar ayda 1 gittim tabii ki ekstra durum olur gidersin o başka ama 35e kadar sık gitmenin bir manası yok ben kendimde sağlıkçıyım normal yani 35den sonra 37de gittim 39a sezeryan günü aldım
Melikemetin Minigiim-vebenn52 diğer arkadaşlarımda da sorun yok ama onlar sık çağırılınca açıkçası durumu sorguladım
Bartumommyyy Nfm bende risk yok ama 2 haftaya düşürdü kontrolleri 32. Haftadan sonra çoğu doktor 2 haftaya düşürüyor kontrolleri