Paradise1_ Kızlar lütfen dua edin bebeğim biraz daha dayansın bugün sancım çıktı çalışıyorum bugün ve yarın işe gitmeyeceğim adalat kullanıyorum progestan ile magnezyumu aksatıyordum akıllandım bundan sırna onu da içeceğim her gün aranızda bunu yaşayan var mı
Kuzeyozum Paradise1_ genelde bu haftalarda fark edenler hep 38-39 görüyor hiç üzülme bence uzan dinlen hiç hareket etme
Paradise1_ Kuzeyozum adet sancısı gibi ağrılarım vardı ve karnım aşırı sertti ama genelde de çok sert ayırt edemiyorum hiç
merii10 Paradise1_ geçmiş olsun adet ağrısı anı girip cikiyormuydu yoksa bir iki saat şurup geciyrmuydu 30 haftaligim geçen gün bnm de adet ağrısı gbi oldu gece yatarkn ama sabh gecmisti korkmalimiym
merii10 Paradise1_ anladm enfeksiyon da erkn doğumu tetikliyormus insalh zamnnda doğar siz ilaçlarınızı kullann bol bol dinlen son zmnlarinzn tadını çıkarın progestan iyi gelir bnde en başından beri kullaniyrm
42Cey34 Benimde dün öyle oldu 35+1 de sancım da çıktı gittiğimde ama serum taktılar normale döndüm korkuyorum ama erken gelir mi diye bugün doktorum gelmez daha dedi ama hayırlı zamanda sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🐣