Yonca_26 arkadaşlar bende şuan kanamalı bir gebelik geçiriyorum. 8+5im . Bir hafta önce kanamam oldu,dinlendim geçmişti. Devlette acile gitmiştim. Doktor baktı,bebek iyi ama parça vs gelirse acile gel hemen diyip Progestan başlattı günde bir adet. Dinlene dinlene bir iki gün içinde geçmişti. Şimdi tekrar başladı kanamam dün. Belimde ağrıyor. Çok ayakta kalmıştım dün sabah öğlene kadar. Akabinde başladı. Şuan pıhtılaşmaya başladı . Geriliyor. Ama bu kanamalar her olduğunda doktora mı gidelim? Sürekli elim ayağım dolaşıyor stres yapıyorum. Bugün dinlendim ama Yarın işe gitmem gerekiyor.