Jalenur16 Çok geçmiş olsun canım bende cumartesi akşamı otururken böyle ılık ılık idrar kaçırıyorum sandım bir anda boşaldı bir baktım kanama çok yoğundu benimde kızım ile evdeydik eşim işteydi hastaneye gittik o zaman durmuştu doktor doğumhane müdahale odasına aldı böyle pıhtı aldı sonra dedi bebeğin kalp atışı var yatış yaptı hastaneye iğne serum ilaç verdiler pazartesi çıktım devlete gittim ama normalde özele gidıodum hastaydım 3 haftadır enfeksiyon 17,3 çıkmıştı devletteki de enfeksiyon tetiklemiş olabilir dedi bazen olablio bu şekilde dedi yada bebeğin kromozom genetik yapısyla alakalı olblıo dedi Salı özele gittim bebek gayet iyi bebek dışı kanama dedi oda genetik kromozom ile ilgili olblr dedi pletensa hafif solu kapatmış dedi ama bebek büyüdükçe yukarı çıkar dedi ilk doğumum sezeryan sonra gittim kontrol ettryım diye idrara sıkışarak gittim kanama alanı var dedi kahverengi lekelenmeler olblr dedi progestan 200 mg kullanıyorum tabi endişelendim neden oluyor yani sebep ne doktor dio kesede bir şey yok bak rahmin aşağısnda dedi kanama alanı bitene kadar lekelenme olabilir kanaman olursa prmultn iğne yaptır dedi ilk 3 ay tehlikeli dedi Bu günde devlette kontrol vardı kalp atışı iyi dedi yarın 2 li tarama yapılacak siz yaptrdnz mı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻💗